Hvordan vi jobber
Hver kunde er unik, noe som også betyr at hver enkelt prosess blir skreddersydd sammen med kunden. Det følgende viser elementer av hva som kan være en del av en prosess.
1. Behovskartlegging
Identifisere reelt behov for mangfoldskompetanse
Finne klare målsettinger om hva man ønsker å oppnå med rekrutteringen(e) og hvilken kompetanse man trenger
2. Sourcing
Identifisere kandidater via nettverk, partnere og research
Snakke med målgruppe gjennom ulike kanaler
Kvalitetssikring av erfaring, bakgrunn, språk og utdannelse
3. Presentasjon
Kunde møter de best kvalifiserte kandidatene i henhold til behov og kompetansekrav
4. Evaluering
Gjennomføre av dybdeintervjuer og tester
Gjennomføre QA, inkl. grundig bakgrunnssjekk og 360° referanser
5. Finale og oppfølging
Siste runde med kunde
Kontraktsforhandling og ansettelse
Onboarding for både kunde og kandidat
Allokere mentor
Oppfølgingsprogram med leder og HR for å sikre suksess og utvikling