Hvordan vi jobber

Hver kunde er unik, noe som også betyr at hver enkelt prosess blir skreddersydd sammen med kunden. Det følgende viser elementer av hva som kan være en del av en prosess.

 

1. Behovskartlegging 

  • Identifisere reelt behov for mangfoldskompetanse

  • Finne klare målsettinger om hva man ønsker å oppnå med rekrutteringen(e) og hvilken kompetanse man trenger

 
GettyImages-1182109075.jpg
 

 
GettyImages-1181250359.jpg
 
 
 

2. Sourcing

  • Identifisere kandidater via nettverk, partnere og research

  • Snakke med målgruppe gjennom ulike kanaler

  • Kvalitetssikring av erfaring, bakgrunn, språk og utdannelse

 

 
 

3. Presentasjon 

  • Kunde møter de best kvalifiserte kandidatene i henhold til behov og kompetansekrav 

 
 
GettyImages-1215758851.jpg
 

 
GettyImages-640229476.jpg
 
 
 

4. Evaluering

  • Gjennomføre av dybdeintervjuer og tester

  • Gjennomføre QA, inkl. grundig bakgrunnssjekk og 360° referanser

 

 
 

5. Finale og oppfølging

  • Siste runde med kunde

  • Kontraktsforhandling og ansettelse

  • Onboarding for både kunde og kandidat

  • Allokere mentor

  • Oppfølgingsprogram med leder og HR for å sikre suksess og utvikling

 
 
GettyImages-1210820371.jpg